miércoles, 1 de junio de 2011

Convocatòria Stop Desnonaments: 2 de Juny tots/es a Montcada!


Convocatòria Stop Desnonaments: 2 de Juny tots/es a Montcada!

El proper dijous dia 2 de juny, la Kutxa intentarà desnonar per 2a vegada a una família a Montcada i Reixac, població propera a Barcelona. Com ja sabeu, el passat dia 8 de Març vam poder paralitzar el desnonament d'Elisa i la seva família. La nova data de desnonament és el proper 2 de juny a les 09:00 h.

La Plataforma d'Afectats per la Hipoteca -PAH-, en el marc de la campanya STOP DESNONAMENTS, donarà suport a la família i resistirà al desallotjament previst per al 2 de juny a Montacada i Reixac. Estarem al carrer exigint per a la família:

- La moratòria del desnonament. Que la família pugui romandre en règim de lloguer en l'habitatge. Un lloguer assequible i proporcional als ingressos que percep en aquests moments.

- Condonació immediata del deute.

- Que l'Ajuntament del municipi, insti el govern a aprovar la dació en pagament, i que al seu torn es comprometi a evitar els desallotjaments per causes econòmiques o reallotjar les famílies afectades i actuï de forma decidida en suport de la família afectada.

Des de la PAH fem una crida a tota la ciutadania perquè vingui a donar suport i evitar que la Kutxa els faci fora de casa seva.

Hem de ser moltes i molts. Hem de ser forts i solidaris. No hem de deixar-nos acovardir i estar més units que mai.

CONVOCATÒRIA:

Dijous 2 de Juny a les 08:30 h, c / Duc de Tetuan número 3 de Montcada i Reixac

(Des de Barcelona, Renfe des del passeig de Gràcia, parada Montcada)

Vine el 2 de juny amb els teus amics i veïns / es! Junts sí que podem!


*************************
[Castellà]

CONVOCATORIA PAH STOP DESAHUCIOS 2 JUNIO

El próximo jueves día 2 de Junio la Kutxa van a intentar desahuciar por 2ª vez a una familia en Montcada i Reixac, población cercana a Barcelona. Como sabéis el pasado día 8 de Marzo pudimos paralizar el desahucio de Elisa y su familia. La nueva fecha de desahucio es el próximo 2 de Junio a las 9:00h.

La Plataforma de Afectados por la Hipoteca – PAH- en el marco de la campaña STOP DESAHUCIOS, apoyará a la familia y resistirá al desalojo previsto para el 2 de Junio en Montaca i Reixac. Estaremos en la calle exigiendo para las familia:

- La moratoria del desahucio. Que la familia pueda permanecer en régimen de alquiler en la vivienda. Un alquiler asequible y proporcional a los ingresos que percibe en estos momentos.

- Condonación inmediata de la deuda.

- Que el Ayuntamiento del municipio, inste al gobierno a aprobar la dación en pago, y que a su vez se comprometa a evitar los desalojos por causas económicas o realojar a las familias afectadas y actúe de forma decidida en apoyo de la familia afectada.

Desde la PAH hacemos un llamamiento a toda la ciudadanía para que venga a dar apoyo y evitar que la Kutxa los eche de su casa.

Tenemos que ser much@s. Hemos de ser fuertes y solidari@s. No dejarnos amedrentar y estar más unid@s que nunca.

CONVOCATORIA:

Jueves 2 de Junio a las 8:30h, c/ Duque de Tetuán número 3 de Montcada i Reixac

(Desde Barcelona, Renfe desde Passeig de Gracia, parada Montcada)

Ven el 2 de Junio con tus amig@s y vecin@s! Juntos sí podemos!