viernes, 26 de agosto de 2011

Techo presupuestario: Nuevo golpe de estado Financiero


La noticia conocida hoy sobre la intención del Gobierno de incluir la ley de techo de gasto en la Constitución supondrá una pérdida de soberanía así como la venta de parte de nuestros derechos.
La iniciativa obedece a los mandatos de Merkel y Sarkozy...
así como de otros poderes financieros supranacionales no votados ni elegidos por los ciudadanos, lo que demuestra otra vez más cómo los gobiernos juegan con nuestro porvenir y derecho de decisión.
Ninguna reforma de la Constitución -la norma suprema del Estado que consagra la Soberanía de sus ciudadanos- debería hacerse sin un referéndum vinculante.
Para defender nuestro derecho a una Democracia real no dudaremos en emprender las medidas de boicot y presión oportunas y exigir que esas decisiones las tome el pueblo soberano.
De nuestra reacción dependen los parques, carreteras, escuelas, hospitales y todo aquello que hasta ahora conocemos como público. Rechazaremos siempre que nuestros derechos fundamentales sean subastados al mejor postor para pagar las deudas de bancos y entidades financieras internacionales, pues son sus prácticas especulativas y chantajes criminales los que asfixian cada vez más a millones de personas.
Sabemos, y por eso estamos indigandos, que los mercados están por encima de las leyes de cualquier país, pero ahora pretenden regular y reformar nuestra Constitución. Esto significa que las decisiones políticas dejarán de tomarse en nuestro Parlamento o en Bruselas y que será el Fondo Monetario Internacional (FMI) u otros organismos no democráticos los que tendrán el control de nuestras finanzas y , por ende, de nuestra política.
Esta medida es una enorme pérdida de soberanía y muestra que la capacidad de influencia legislativa de la UE dirigida desde los poderes financieros es mayor que la del propio pueblo español. Por tanto constatamos que con estas medidas o decisiones, las opiniones y recetas de otros países o de organismos y entidades supranacionales, tienen más repercusión que las herramientas de Democracia participativa que tenemos a nuestra disposición (ILP o Referendum).
Esta falta de democracia se pudo ya observar con la aprobación del Pacto del Euro (contra el que ya nos manifestamos el pasado 19 de junio), acuerdo que ningún partido europeo llevaba en su programa y sobre el que no se realizó consulta alguna.
Desde Democracia real YA! reiteramos que no somos mercancía en manos de políticos y banquerosy por ese motivo seguimos oponiéndonos tajantemente a este tipo de medidas que se deciden sin consultar con quien realmente debería ostentar la soberanía: EL PUEBLO.


Sostre pressupostari: Nou cop d'estat financer

La notícia coneguda avui sobre la intenció del Govern d'incloure la llei de sostre de despesa en la Constitució suposarà una pèrdua de sobirania així com la venda de part dels nostres drets.
La iniciativa obeeix als mandats de Merkel i Sarkozy, així com d'altres poders financers supranacionals no votats ni elegits pels ciutadans; el que demostra una altra vegada més com els governs juguen amb el nostre futur i dret de decisió.
Cap reforma de la Constitució -la norma suprema de l'Estat que consagra la Sobirania dels seus ciutadans- s'hauria de fer sense un referèndum vinculant. Per defensar el nostre dret a una Democràcia real no dubtarem a emprendre les mesures de boicot i pressió oportunes i exigir que aquestes decisions les prengui el poble sobirà.
De la nostra reacció depenen els parcs, carreteres, escoles, hospitals i tot allò que fins ara coneixem com a públic. Rebutjarem sempre que els nostres drets fonamentals siguin subhastats al millor postor per pagar els deutes de bancs i entitats financeres internacionals, ja que són les seves pràctiques especulatives i xantatges criminals els que asfixien cada vegada més a milions de persones.
Sabem, i per això ens indignem, que els mercats estan per sobre de les lleis de qualsevol país, però ara pretenen regular i reformar la nostra Constitució. Això significa que les decisions polítiques deixaran de prendre en el nostre Parlament o a Brussel·les, i que serà el Fons Monetari Internacional (FMI) o altres organismes no democràtics els que tindran el control de les nostres finances i, per tant, de la nostra política.
Aquesta mesura de reforma constitucional és una enorme pèrdua de sobirania i mostra que la capacitat d'influència legislativa de la UE -dirigida des dels poders financers- és més gran que la del propi poble espanyol. Per tant, constatem que amb aquestes mesures o decisions, les opinions i receptes d'altres països o d'organismes i entitats supranacionals, tenen més repercussió que les eines de Democràcia participativa que tenim a la nostra disposició (ILP o Referèndum).
Aquesta manca de democràcia també es va poder observar amb l'aprovació del Pacte de l'Euro (contra el qual ja ens vam manifestar el passat 19 de juny); acord que cap partit europeu portava en el seu programa, i sobre el qual no es va realitzar cap consulta.
Des Democràcia real JA! reiterem que no som mercaderia en mans de polítics i banquers, y per aquest motiu seguim oposant-nos rotundament a aquest tipus de mesures que es decideixen sense consultar amb qui realment hauria de tenir la sobirania: EL POBLE.